אם אתם מתכננים טיול משפחתי או פיקניק, צלחות חד פעמיות יכולות להקל על הניקוי ולא לתפוס הרבה מקום.

אם אתה מודאג מטביעת הרגל הסביבתית שלך, כלי אוכל ידידותיים לסביבה העשויים מעמילן תירס מתכלה או במבוק הם דרך אידיאלית להפחית פסולת בחיי היומיום שלך. לאחר השימוש, פשוט קומפוסט אותם מבלי ליצור פסולת נוספת במהלך הסילוק.

ממה עשויות צלחות חד פעמיות?

צלחות חד פעמיים עשויים מחומרים שונים. חלקם מורכבים ממלמין, נייר או עיסת עץ בעוד שאחרים משתמשים בפלסטיק; לא משנה איזה סוג של צלחות חד פעמיות אתה רוכש, שימוש שגוי עלול לפגוע בסביבה.

אחת הסיבות שאנשים משתמשים בצלחות חד פעמיות נובעת מהתפרקות הביולוגית שלהם; עם זאת, אין לראות בכך בהכרח מועיל.

צלחות נייר מתכלים רבים בשוק הם בעלי טביעת רגל פחמנית עצומה; ייצורם דורש שימוש משמעותי באנרגיה, וברגע שהם מנוצלים, הם עלולים בסופו של דבר לסתום מטמנות.

עיסת עץ היוצרת את הרכבם דורשת זמן להתפרקות מכיוון שזה נובע מכריתת עצים.

אם אתה רוצה להוסיף קצת ידידותיות לסביבה לארוחות הערב שלך, מדוע לא לשקול לבחור בצלחות העשויות מעלי במבוק או דקל במקום צלחות פלסטיק? לא רק אלה 100% קומפוסט אבל עמידות שלהם היגיינה גם עושה להם בחירות נהדרות עבור ארוחות משפחתיות!

צלחות עץ ליבנה מציעות פתרון ידידותי לסביבה נוסף, מכיוון שהן מתכלות לחלוטין תוך כ-80 יום ועושות תוספות יפות לעריכת השולחן שלך. זמין בגדלים וסגנונות שונים, אלה אפשרויות ידידותיות לסביבה לעשות הצהרה המושכים את העין על כמה חשוב הקיימות היא לך!

חומר ליבנה עמיד באופן טבעי בפני מים, כלומר הם לא יתעוותו או יהפכו רטובים לאורך זמן – מה שהופך אותו לאידיאלי לאירועי חוץ ומסיבות.

צלחות אלה מהוות אפשרות אידיאלית לארוחות ילדים מכיוון שהן בטוחות לאחיזתן, ולא יתכופפו באותה קלות כמו צלחות נייר.

צלחות אלה הם גם קל לניקוי, לא כתם או לטשטש כמו נייר צלחות ואפילו ניתן לעשות שימוש חוזר! בנוסף הם ניתנים לשימוש חוזר!

צלחות חד פעמיות אלה מציעות כמה מהאפשרויות הטובות ביותר בכל הנוגע לאפשרויות כלי שולחן ידידותיות לסביבה. מושלם למסיבות, חתונות ואירועים מיוחדים אחרים; בחר חומר ידידותי לסביבה וזרוק לאחר השימוש-עוזר להפחית פסולת וזיהום-אפשרויות אלה אמורות לתת לך את כל המידע הדרוש לך כדי לקבל החלטה מושכלת לגבי אילו כלי שולחן חד פעמיים עונים בצורה הטובה ביותר על צרכי משפחתך.

אילו חומרים משמשים לייצור צלחות נייר?

צלחות נייר ניתן לבנות באמצעות חומרים שונים. נייר הוא ללא ספק הבחירה הפופולרית ביותר; עם זאת, פלסטיק יכול גם לשמש.

במבוק, סוג של עץ, הוא אפשרות צמחית חזקה ועמידה נוספת, המסוגלת להתמודד עם עומסים כבדים ובמקביל לספוג נוזלים במהירות וביעילות.

אם אתם מחפשים אלטרנטיבה ידידותית לסביבה לכלי אוכל חד פעמיים, כדאי לשקול צלחות במבוק מכיוון שהן עשויות ממשאבים מתחדשים ואינן מכילות כימיקלים כלשהם.

מוצרים אלה הניתנים לקומפוסטציה הם 100% מתכלים וניתנים לקומפוסטציה ביולוגית; תוכלו למצוא אותם בחנויות מכולת ובחנויות קמעונאיות רבות.

צלחות אלה נהדרות לפיקניקים, ארוחות ערב מזדמנות ואירועים אחרים שאינם דורשים שטיפת הצלחות לאחר השימוש – חוסכים זמן וכסף בטווח הארוך – בנוסף הם חד פעמיים בקלות בסיום השימוש בהם!

צלחות נייר אולי נראים כמו בחירה ידידותית לסביבה, אבל מיחזור אותם עשוי להיות מאתגר. רוב מתקני המיחזור מקבלים רק צלחות ללא ציפויים או שעווה שיכולים למנוע את פירוקם במהלך תהליכי מיחזור.

הימנע מצלחות נייר חד פעמיים במידת האפשר לטובת אפשרויות רב פעמיות יותר כמו קרמיקה או מלמין שניתן לשטוף בקלות במים לצורך תחזוקה קלה. למרות שהם יקרים יותר, צלחות קרמיקה ומלמין מציעים אריכות ימים גדולה יותר תוך שהם חסכוניים יותר על פני עמיתיהם הנייר.

בעת בחירת צלחות נייר למסעדה שלך, זכור את הצרכים של האוכל שאתה מגיש וגם של כמה לקוחות בבת אחת. אם אתם מתכננים להגיש אוכל כבד כמו צלעות, כמו צלעות חזיר על האש או צלעות ברביקיו, כמו צלחות כבדות יותר בעלות קיבולת גדולה יותר יעמדו טוב יותר במשקלן ובכל נשפך אפשרי שמתרחש.

לחתוך את צלחת נייר לטבעות לשחק משחק מרתק עם הילדים שלך! זה בטוח כדי לשמור על כל המשפחה עוסקת תוך מתן זמן איכות יחד.

אילו סוגי פלסטיק נמצאים בצלחות חד פעמיות?

כשמדובר בכלי אוכל חד פעמיים, יש מגוון של פלסטיק לבחירה; חלקם עשויים להיות ידידותיים לסביבה בעוד שאחרים אינם.

פלסטיק קצף פוליסטירן הוא אחד מסוגי הפלסטיק הנפוצים ביותר, המציע עמידות קלה העמידה בפני לחות ושומן תוך שהוא קל משקל, עמיד ועמיד בפני לחות. עם זאת, חומר שאינו מתכלה זה מציב חששות סביבתיים.

פלסטיק פוליפרופילן הוא סוג פופולרי נוסף, המשמש לעתים קרובות כחומר אריזת מזון ובמסגרות תעשייתיות.

אנשים שאכפת להם מהסביבה מעדיפים לעתים קרובות צלחות נייר על פני פלסטיק כאשר הם אוכלים בחוץ, מכיוון שחלופות ידידותיות לסביבה אלה מציעות פוטנציאל גדול יותר להפחתת פסולת.

צלחות נייר מורכבים מחומרים בני קיימא וניתן למחזר אותם בקלות, ומספקים דרך נהדרת לעזור לסביבה. בנוסף, הם זולים יותר ממקביליהם הפלסטיים תוך שהם מתהדרים בדפוסים תוססים.

צלחות ידידותיים לסביבה העשויים מביו-פלסטיק זמינים גם הם ויש להוסיף אותם לערימת הקומפוסט, שם הם יתפרקו בסופו של דבר עם הזמן.

צלחות נייר כוללים לעתים קרובות ציפוי שעווה, מה שהופך את המיחזור למאתגר יותר. למרבה המזל, ישנן חברות המציעות צלחות מתכלות ללא שעווה.

צלחות אלה טובים יותר לסביבה מאשר פלסטיק מכיוון שהם אינם שוטפים כימיקלים מזיקים למזון שלך ומתפרקים מהר יותר בהשוואה לפלטות קלקר או פלסטיק, שלוקח מאות שנים להתפרק.

אם תבחר בצלחות חד פעמיות, הקפד לשטוף ולהיפטר מהן לאחר כל שימוש על מנת למנוע השפלה ולהבטיח תנאי אכילה בטוחים. זה ישמור עליהם להיראות במיטבם תוך שמירה על גבולות רגולטוריים.

כלי אוכל חד פעמיים יכולים להיות פיתרון ידידותי לסביבה, אך חיוני שאנשים שאכפת להם מהסביבה יבינו באילו פלסטיק משתמשים בייצורו. פעולה זו תאפשר לך להחליט אם זה צריך להיכלל כחלק מתוכניות הארוחה הבאה שלהם; למשל, כאשר אירוח מפגשים משפחתיים זה עשוי להיות הגיוני יותר להשתמש צלחות פלסטיק ולא אלה נייר.

האם צלחות נייר מכילים פלסטיק?

צלחות נייר מהוות אפשרות מצוינת לכלי אוכל, מכיוון שהן יכולות להכיל כריכים, צ ' יפס ופירות מבלי לייצר פסולת רבה. צלחות נייר קלים וניתנים למחזור מסייעים גם בהפחתת הפסולת הסביבתית באופן משמעותי.

עם זאת, הם יכולים גם להזיק לסביבה. מוצרי נייר דורשים משאבים משמעותיים בתהליך הייצור שלהם-כולל מים ועצים. יתר על כן, יש להלבין את רוב צלחות הנייר העשויים מעיסת עץ על מנת להישאר לבנים, מה שעלול לפגוע בבני אדם ובסביבה כאחד.

חברות מסוימות יוצרות כעת חלופות ידידותיות לסביבה לצלחות נייר חד פעמיות. צלחות עלים של דקל, עשויות עלים יבשים של דקל ונועדו להתפרק במהירות לסביבה, הן דוגמה אחת לחלופות ידידותיות לסביבה.

צלחות סיבי קנה סוכר, העשויות מהצמח הדרום אמריקאי הילידי, מציעות אפשרות נוספת לצלחת ידידותית לסביבה. לא רק שהם ידידותיים יותר לסביבה מאשר צלחות נייר מצופים פלסטיק, אלא שהייצור שלהם אינו משתמש באנרגיה נוספת או מחייב שימוש בעצים או במים בכל דרך שהיא.

חלק מהיצרנים של סיבי קנה סוכר וצלחות נייר לא מצופות מייצרים כעת צלחות מתכלות וניתנות לקומפוסט שניתן להוסיף ישירות לערימת הקומפוסט שלך, אם כי עליך לקרוא ולבדוק תחילה את התוויות שלהם לפני שתעשה זאת.

כדי לוודא אם צלחות נייר חד פעמיים ניתנים לקומפוסטציה, חפש את המילה "ניתן לקומפוסטציה" על התווית או האריזה שלהם. לחלופין, פנה ישירות ליצרן ושאל אם המוצרים שלהם אושרו כקומפוסטיים.

צלחות נייר ללא ציפויים נוטים להתפרק במהירות בערימות קומפוסט; עם זאת, אלה בשכבות עם סרטי פלסטיק או שעווה ייקחו הרבה יותר זמן, ולכן חיוני להסיר כל ציפוי לפני הקומפוסט.

זכור לקחת בחשבון שאפילו צלחות נייר המסומנים כקומפוסטציה אינם ניתנים למיחזור אם הם מכילים שאריות מזון, מכיוון שתהליך המיחזור אינו יכול להפריד מהם שמן ושומן. זה נכון גם לגבי קופסאות פיצה, תרמילי קפה וכוסות נייר.

לרכישה הקליקו:

https://peamiandmore.co.il/